Turizmusfejlesztési és városmarketing stratégia készül a következő időszakra Siófokon, melyhez minden célcsoport véleményére kíváncsi a Balaton part turisztikailag legjelentősebb városa.
Néhány perces kérdőív kitöltésével eljuttathatják tapasztalataikat és javaslataikat a lakosok, a turisták és a nyaralótulajdonosok Siófok turisztikai kínálatával, infrastruktúrájával, közlekedésével, szolgáltatásaival kapcsolatosan, külön-külön testre szabott kérdésekre választ adva.
A városvezetés úgy véli, hogy hosszú távú turisztikai – és egyéb turizmusra ható - fejlesztési irányok, célok egyértelmű körvonalazása és kijelölése a kulcsa Siófok vezető belföld turisztikai szerepének megőrzéséhez és nemzetközi pozíciójának javításához. Ugyanis a sikeres fejlesztések és beruházások önmagukban még nem eredményezik az egységes arculat, városidentitás és imázs kialakítását, szükséges az ezeket integráló, összehangoló célrendszer megléte a városban. Többek között ennek érdekében 2025-ben készül Siófok város 5 éves Turizmusfejlesztési és Városmarketing Stratégiája, mely munkafolyamat egyik fontos lépése a lakossági és egyéb célcsoportokra irányuló kérdőíves kutatás és annak kiértékelése.
Siófokon több, turisztikai kínálatot és vonzerőt növelő, jelentős beruházás van folyamatban (Krúdy-sétány fejlesztés, Galerius fürdő felújítás), a város az elmúlt évek során jelentős beruházásokat hajtott végre, a fogyasztói és utazási szokások nagymértékben változtak a COVID és háborús körülmények következtében, valamint a lakosság és az ingatlantulajdonlási viszonyok összetétele is módosult a városban. Egy új szakterületi stratégia elkészítése szükségszerűvé vált, melyhez a lakosság visszacsatolása elengedhetetlen, hiszen a városmarketingben és a turizmusfejlesztésben nemcsak az önkormányzat, a gazdasági élet, de a bármilyen formában és időtartamban itt élők és az ide látogatók véleménye is benne foglaltatik.
Kérjük, segítse munkánkat az alábbi párperces kérdőív kitöltésével!
Köszönjük!