Kérjük, segítsék a szolgáltatók, hatóságok tájékozódását a házszámtáblák kihelyezésével!
A DRV Zrt. számos munkafolyamata a felhasználókkal közvetlen, személyes kapcsolatot igényel, illetve a felhasználási helyek felkeresésével jár, ilyen a mérőolvasás, a lejárt mérők cseréje, vagy a bekötések ellenőrzése. Jó néhány esetben okoz nehézséget, vagy akár meg is hiúsul egy-egy munka amiatt, mert az ingatlant nem lehet beazonosítani, hiányzik a házszám – írja a DRV.
A helyi önkormányzatokról szóló törvény értelmében minden házszámmal ellátott épületen a tulajdonosnak fel kell tüntetnie a házszámot. A siófoki képviselő-testület új rendelete idén április 4-én lépett hatályba, eszerint „az épületek házszámait az ingatlan tulajdonosa, kezelője vagy birtokosa köteles saját költségén a közterületről jól látható módon feltüntetni a cím megállapítását követő 60 napon belül. Az utcanév házankénti feltüntetése nem kötelező.” A házszámtáblával nem rendelkezők ennek az előírásnak a rendelet hatályba lépését követő fél éven belül, tehát 2023. október 4. napjáig kötelesek eleget tenni. A megrongálódott vagy megsemmisült táblák pótlásáról is gondoskodni kell 60 napon belül.
Kérjük, segítsék a szolgáltatók, hatóságok tájékozódását a házszámtáblák kihelyezésével, annak érdekében, hogy szükség esetén a mentők vagy tűzoltók mielőbb célba érjenek, de fontos a postai szolgáltatás és megannyi más okból a megfelelő házszámok feltüntetése.
Kérdés, felvilágosítás: személyesen vagy telefonon a városházán (hétfőn és szerdán 8 és 12, illetve 13 és 16, pénteken 8 és 12 óra között, 84/504-100), email: foepitesz@siofok.hu.