Régi - új önkormányzati rendelet: házszámtáblák kihelyezése

2023.09.20. 14:25

4040

Régi - új önkormányzati rendelet: házszámtáblák kihelyezése

Siófok Város Önkormányzat Képviselő-testülete megalkotta új rendeletét a közterületnév elnevezésének, valamint az elnevezésük megváltoztatására irányuló kezdeményezés és a házszám-megállapítás szabályairól.

A 2023. április 04. napján hatályba lépett rendelet 8. § (3) bekezdése alapján „Az épületek házszámait az ingatlan tulajdonosa, kezelője vagy birtokosa köteles saját költségén a közterületről jól látható módon feltüntetni a cím megállapítását követő 60 napon belül. Az utcanév házankénti feltüntetése nem kötelező.”

A rendelet 9. § (1) bekezdése szerint a házszámtáblával nem rendelkező ingatlannal rendelkezni jogosult a rendeletben meghatározott tábla kihelyezési kötelezettségének a rendelet hatályba lépését követő fél éven belül, tehát 2023. október 04. napjáig köteles eleget tenni.

A rendelet 9. § (2) bekezdése alapján, amennyiben a házszámtábla megrongálódik vagy megsemmisül, annak pótlásáról az ingatlan tulajdonosa, kezelője vagy birtokosa 60 napon belül köteles gondoskodni.

Kérjük, segítsék a szolgáltatók, hatóságok tájékozódását a házszámtáblák kihelyezésével, annak érdekében, hogy szükség esetén a mentők vagy tűzoltók mielőbb célba érjenek, de fontos a postai szolgáltatás és megannyi más okból a megfelelő házszámok feltüntetése.

Kérdés esetén vagy a házszámok esetleges pontosításával kapcsolatos teendők egyeztetése céljából kérem, keressék hivatali kirendeltségünket:

  • ügyfélfogadási időben (kedden és csütörtökön: 8:00-12:00 és 13:00-16:00) személyesen vagy telefonon a +36/84/504100 telefonszámon;
  • vagy email-ben a foepitesz@siofok.hu

elérhetőségek valamelyikén.

 

Együttműködésüket ez úton is köszönjük!